בלוג

הפקה

השלבים להפקה מנצחת – חלק ג'

חשיבות הנושא האסטרטגי בסרט הוא קריטי! האסטרטגיה היא זו שתניע לנו את המהלך הנכון לכל הסרט.
אסטרטגיה היא בחירת הדרך לזיקוק האמירה שלנו, לדרך שלנו לגרום לאנשים לדמוע/להתרגש/לשלם/להרשם. היא חייבת להיות מדויקת וברורה מאד!

קרא עוד ←
הפקה

השלבים להפקה מנצחת – חלק ב'

חשוב לשים לב מה אנחנו רוצים לשדר בצילום הראיון, מה אנחנו רוצים שהצופה ירגיש.
בימוי הפריים בהתאם למטרה הוא קריטי! הצופים מתרשמים לא רק מהדברים שנאמרים אלא גם מהדרך בה מצולם המרואיין.

קרא עוד ←
הצעת מחיר
הכל

האומץ להעלות מחיר

הרבה פעמים אנחנו, כעצמאיות, מרגישות שאנחנו עובדות קשה, אפילו קשה מאוד, אבל משום מה – התוצאות בסוף החודש לא ממש משקפות את זה…
מה מונע מאיתנו לבקש מחיר גבוה יותר לעבודה שלנו?

קרא עוד ←
הפקה

השלבים להפקה מנצחת – חלק א'

עוד לפני הפגישה הראשונה עם הלקוח אני מבקשת ממנו לשלוח לי כל חומר רלוונטי על העסק שלו. מעדיפה להגיע לשיחת הבריף אחרי שאני מכירה ויודעת על העמותה, ומשם נוכל רק לדייק, להסיק מסקנות נכונות ולצמוח לבניית אסטרגיה ותהליך שיווקי מדויק.

קרא עוד ←
הכל

הדרך לבידול משלך

אחד ההבדלים בין עסק יציב לבין עסק שיכול “ליפול” ע”י מתחריו בכל רגע הוא ביכולת של בעל עסק ליצור בידול ,המושג בידול מגיע מהמילה- לבדל- לבדל את עצמך מאחרים.

קרא עוד ←
דילוג לתוכן