
השלבים להפקה מנצחת – חלק ד'
סוד ההצלחה של סרט טוב – הוא התסריט. וסוד ההצלחה של תסריט הוא האסטרטגיה והקונספט המלוטש.
סוד ההצלחה של סרט טוב – הוא התסריט. וסוד ההצלחה של תסריט הוא האסטרטגיה והקונספט המלוטש.
חשיבות הנושא האסטרטגי בסרט הוא קריטי! האסטרטגיה היא זו שתניע לנו את המהלך הנכון לכל הסרט.
אסטרטגיה היא בחירת הדרך לזיקוק האמירה שלנו, לדרך שלנו לגרום לאנשים לדמוע/להתרגש/לשלם/להרשם. היא חייבת להיות מדויקת וברורה מאד!
חשוב לשים לב מה אנחנו רוצים לשדר בצילום הראיון, מה אנחנו רוצים שהצופה ירגיש.
בימוי הפריים בהתאם למטרה הוא קריטי! הצופים מתרשמים לא רק מהדברים שנאמרים אלא גם מהדרך בה מצולם המרואיין.
הרבה פעמים אנחנו, כעצמאיות, מרגישות שאנחנו עובדות קשה, אפילו קשה מאוד, אבל משום מה – התוצאות בסוף החודש לא ממש משקפות את זה…
מה מונע מאיתנו לבקש מחיר גבוה יותר לעבודה שלנו?
עוד לפני הפגישה הראשונה עם הלקוח אני מבקשת ממנו לשלוח לי כל חומר רלוונטי על העסק שלו. מעדיפה להגיע לשיחת הבריף אחרי שאני מכירה ויודעת על העמותה, ומשם נוכל רק לדייק, להסיק מסקנות נכונות ולצמוח לבניית אסטרגיה ותהליך שיווקי מדויק.
בר"ח אייר תשפ"ב, התאספו 52 נשות מקצוע לכנס השקה מדהים, במתחם מיי-קמפוס בבני ברק.
אחד ההבדלים בין עסק יציב לבין עסק שיכול “ליפול” ע”י מתחריו בכל רגע הוא ביכולת של בעל עסק ליצור בידול ,המושג בידול מגיע מהמילה- לבדל- לבדל את עצמך מאחרים.